Alle tijd besteden op de werkvloer kan door backoffice uitbesteden aan Payoffice B.V. Het backofficebureau met alle benodigde certificaten. Backoffice uitbesteding? Wij staan u graag tot dienst.
Inleiding
Meer tijd voor belangrijke activiteiten: Door taken als boekhouding, personeelsadministratie en customer support uit te besteden, kun je je meer richten op de kern van je bedrijf en belangrijke beslissingen nemen.
Vermindering van kosten: Het uitbesteden van backoffice taken kan leiden tot kostenbesparingen, omdat je niet langer hoeft te investeren in dure interne systemen en processen.
Verbetering van efficiency: Door te werken met specialistische partijen die al ervaring hebben met backoffice activiteiten, kun je ervoor zorgen dat werkzaamheden efficiënter verlopen en snel worden afgehandeld.
Verbetering van de kwaliteit van werkzaamheden: De expertise van gespecialiseerde partijen in backoffice taken garandeert een hoge kwaliteit van de uitgevoerde activiteiten en vermindert de kans op fouten.
Mogelijkheid om te focussen op groei en expansie: Door te werken met externe partners voor backoffice activiteiten, kun je je richten op het uitbreiden van je bedrijf en groeidoelen realiseren.
Flexibiliteit: Het uitbesteden van backoffice taken biedt flexibiliteit in het aanbieden van verschillende diensten en in het aanpassen aan veranderende bedrijfsbehoeften.
Verbetering van klanttevredenheid: Door backoffice activiteiten uit te besteden, kun je de kwaliteit van de customer support verbeteren en de tevredenheid van klanten verhogen.
Oplossing voor capaciteitsproblemen: Als je bedrijf snel groeit, kan het moeilijk zijn om aan de vraag naar backoffice activiteiten te voldoen. Het uitbesteden van backoffice taken biedt dan uitkomst.
Zoals elke vorm van uitbesteding, houdt uitbesteden van backoffice in dat specifieke functies worden overgedragen aan een externe leverancier. Daarbij kunt u niet-kerntaken, zoals marketing, boekhouding, human resources en IT, delegeren om de efficiëntie te verbeteren en de kosten te verlagen. Dit leidt natuurlijk tot positieve groei, omdat je meer ruimte hebt om je volledige potentieel te benutten.
De bovengenoemde functies worden doorgaans overgedragen aan een Business Process Outsourcing (BPO)-bedrijf dat superieure toegang biedt tot getalenteerd personeel en de nieuwste technologieën. Door de overstap te maken, kunt u de kosten van tal van backofficekosten besparen die anders uw kapitaal zouden opslokken. Dit omvat, maar is niet beperkt tot:
Uw BPO-partner kan zich overal bevinden, van op de weg naar een ander land. Beide benaderingen hebben hun eigen potentiële voor- en nadelen. Hoewel lokale providers over het algemeen duurder zijn, zijn ze bijvoorbeeld betrouwbaarder en gemakkelijker in de omgang. Offshore outsourcingbedrijven hebben een aantal unieke uitdagingen. Waaronder:
Wat er precies kan worden uitbesteed, uw opties zijn afhankelijk van wat uw backoffice momenteel doet. Het kan elke niet-klantgerichte functie zijn. Het zijn doorgaans de meer procesgestuurde en resource-intensieve taken zoals inkoop, analyse en gegevensinvoer.
Wanneer u de beslissing neemt om van een recruiter in dienst te gaan om voor uzelf te beginnen, kan het ontmoedigend lijken, vooral als u bedenkt hoe u het kunt doen zonder uw huidige kantoorondersteuningsteam. Wat gaat u doen als uw IT uitvalt? Wat ga je doen voor vacaturesites? Hoe maak je facturen en wie sorteert de rekeningen? Er is veel om over na te denken en ik behandel een aantal van deze dingen in een eBook over het opzetten van een wervingsbureau. Dit is een geweldige plek om te beginnen als u zich in de zeer vroege stadia van het plannen van uw nieuwe wervingsactiviteiten bevindt.
Welke ondersteuning u zoekt, kan moeilijk te begrijpen zijn als u nog nooit eerder alleen heeft gewerkt of een bedrijf heeft geleid. Dit is een van de redenen voor deze blog, om u te helpen bij het nemen van de beslissing over welke ondersteuning het beste bij u en uw bedrijf past. Het valt in 4 ruwe gebieden: –
De laatste 3 (en zeker de laatste 2) zouden marketing kunnen zijn. Vaak is dit niet bij je opgekomen, omdat de overgrote meerderheid van de wervingsbureaus geen echte marketingstrategie heeft. Ik behandel het in deze podcast; ‘Waarom marketing van meer waarde kan zijn dan personeel toevoegen’.
Dus, voordat je backoffice-oplossingen gaat bellen, raad ik je aan om goed na te denken over wat je eigenlijk wilt.
Voor een opmaat gemaakte offerte of vragen kunt u contact met ons opnemen. Wij zijn telefonisch bereikbaar op kantooruren en altijd op het online formulier.
Speciaal gespecialiseerd in backoffice uitbesteden uitzendbureau. Onze dienstverlening zorgt voor uw uitzendkrachten. Onze kennis in recruitment en zorgdragen van werkzoekende kunt u direct bestempelen als groots.
De beste diensten zijn welke iets voor uw bedrijf kunnen doen. Zo is het uitbesteden van backoffice een zware last minder, en wij nemen het graag van u over.
Traditioneel houdt outsourcing van backoffices zich niet bezig met klantgerichte functies zoals marktonderzoeken, planning en helpdeskondersteuning. Dit zijn frontofficewerkzaamheden die worden uitgevoerd door medewerkers die in contact komen met (klanten)klanten, terwijl backofficetaken achter de schermen worden uitgevoerd.
Externe teams kunnen problemen efficiënt beoordelen en technische ondersteuning bieden. Dit kan de klanttevredenheid verbeteren en meer grip geven op de personele bezetting.
Omdat klanten de hoogste prioriteit hebben, is het essentieel om 24 uur per dag ondersteuning te kunnen bieden om concurrerend te blijven. Outsourcing heeft het voordeel dat het toegang krijgt tot personeel dat niet alleen beter beschikbaar is, maar ook vaardiger en competenter in het verlenen van klantenservice.
Dit omvat het samenstellen, verzenden en evalueren van enquêtes. Inzicht in de markt en concurrentie is cruciaal om duurzaam te groeien. Verkopers kunnen een bedrijf helpen beter geïnformeerde beslissingen te nemen door onderzoeksactiviteiten uit te voeren.
Bedrijven moeten te allen tijde over de juiste hoeveelheid geschoold personeel beschikken. Niet te veel en niet te weinig. Aangezien het een zware taak kan zijn, vooral naarmate een bedrijf groeit, is het logisch om de planningsfunctie uit te besteden. Er zijn veel providers die beter in staat zijn om effectief met de menselijke hulpbronnen van een bedrijf om te gaan.
Nu we een beter idee hebben van wat het allemaal inhoudt, gaan we terug achter de schermen en bekijken hoe backoffice uitbesteden uw bedrijf ten goede kan komen.
Als het gaat om gegevensbescherming, volstaat het om te zeggen dat u nooit te veilig kunt zijn. Kijk eens naar deze grote datalekken van een paar jaar geleden:
Meer dan 4,8 miljoen gebruikers bij V-tech hadden hun gegevens aangetast
Gestolen oproeplogboeken en opnames hebben geleid tot schending van advocaat-cliëntprivileges onder 70 miljoen gevangenen. Duizenden hadden hun persoonlijke gegevens gecompromitteerd nadat creditcardgegevens waren gestolen uit Trump-hotels. Bij maar liefst 15 miljoen abonnees van het T-Mobile-netwerk is hun informatie gestolen
Deze vormen een fractie van de datalekken waar bedrijven de afgelopen jaren mee te maken hebben gehad. Om u hiertegen te beschermen, moet uw bedrijf op de hoogte zijn van de nieuwste beveiligingsnormen. Dit houdt onder meer in dat u controleert of u een firewall en de juiste software hebt geïnstalleerd en of alle werkstations en servers zijn gecontroleerd.
Deze verantwoordelijkheden kosten natuurlijk allemaal tijd, geld, moeite en expertise om uit te voeren. Een uitbestede serviceprovider kan ervoor zorgen dat u niet alleen veilig blijft, maar ook voldoet aan de geldende regelgeving. Dit kan je later veel ellende besparen.
Een ander voordeel van backoffice outsourcing is dat u toegang krijgt tot geschoold personeel met de nodige expertise die nodig is om hoge resultaten te behalen. En in plaats van nieuwe software en hardware aan te schaffen en te onderhouden, dekt uw provider uw technologische behoeften. Dit kan vooral waardevol zijn als het gaat om IT-gerelateerde functies.
Misschien ligt de echte waarde van backoffice uitbesteding erin dat u uw tijd en budget opnieuw kunt investeren in belangrijke prioriteiten. Kostenbesparingen leggen de basis, terwijl een grotere vrijheid om zich te concentreren op kerncomponenten de groei verder stimuleert. Uw medewerkers zullen ook gelukkiger en efficiënter zijn wanneer ze doen waar ze goed in zijn, in tegenstelling tot ondergeschikte, repetitieve taken.
U heeft een goed lopend uitzendbureau waar vele mensen vacatures vervullen. Dit vertelt ons dat uw backoffice gigantisch is en waar veel werk inzit. Waarom zou u het niet uitbesteden aan ons? Wij kunnen iedereen die in uw uitzendbureau is ingeschreven uitbetalen, de salarisadministratie voor doen en mocht u willen kunnen wij ook de arbeidsovereenkomsten van u overnemen. Zelfs de lonen kunnen wij voorschieten dankzij ons payroll aanbod. Wilt u meer aan ons uitbesteden? Dan zal daar ook mogelijkheden voor zijn, neem gerust contact met ons op.
Probeer ons uit en geef ons toestemming om één of meerdere van ons dienstverlening volgens afspraak na te komen. Wij zijn de pro in backoffice uitzendbureau uitbesteden.
Met recruitment backoffice bezig? Wij stellen ons graag kandidaat om business met u te mogen doen. Het uitbesteden backoffice dienstverlening zal u goed bevallen. Uitbesteden backoffice uitzendbureau.